پی آر پی یا مزوتراپی؟
نوشته شده توسط : saba

خیلی از افراد هستند که از ریزش مو رنج می برن . حتی بعضی از افراد تا مرز طالسی هم پیش رفتن اما خب یا علاقه ای به کاشت مو ندارن یا شرایطشو رو ندارن . حالا برای تقویت مو باید چکار کرد؟ همینطوری بیخیال نشست؟ نه یا مزوتراپی یا پی آر پی مو باید انجام داد. خب حالا اینا چه تفاوتی با هم دارن؟

مهم ترین تفاوت روش پی آر پی و مزوتراپی مو
تفاوت در هزینه
تفاوت در تعداد جلسات
تفاوت در مدت زمان هر جلسه
تفاوت مشاهده‌ی نتیجه
تفاوت در مواد تزریق شونده
تفاوت تزریق در لایه های پوست سر

همچنین بخوانید: آیا لیزر موهای زائد فواید دارد؟

مقایسه تعداد جلسات مورد نیاز در مزورتراپی و پی آر پی

یکی از مهم ترین سوالها در خصوص تفاوت پی آر پی و مزوتراپی در خصوص تعداد جلسات موجود در این زمینه می‌باشد. در مزوتراپی مو، به طور معمول 10 جلسه نیاز می‌باشد تا روش درمانی به صورت کامل انجام شود اما در روش پی آر پی، تعداد جلسات به وضعیت فرد بستگی دارد و این تعداد جلسات در هر فرد می‌تواند متفاوت باشد از این رو اعلام کردن تعداد جلسات مشخص در این متد برای فرد کار درستی نمی‌باشد.

تزریق در لایه های پوست سر، در دو روش PRP و مزوتراپی متفاوت می‌باشد. در روش مزوتراپی تزریق به لایه‌ی میانی پوست اتفاق می‌افتد در حالی که در روش پی آر پی این تزریق می‌تواند در تمامی لایه های پوست صورت گیرد. اما این تفاوت نمی‌تواند دلیلی بر تاثیر پذیری بیشتر و یا کمتر یکی از این دو روش باشد. لازم به ذکر است که برای تشخیص بهتر از این که کدام متد می‌تواند برای ما مفیدتر باشد، بهتر است که تشخیص آن را بر عهده‌ی پزشک متخصص پوست و مو بگذاریم.


تفاوت در مشاهده‌ی نتیجه در روش پی آر پی نسبت به مزوتراپی
به طور کلی هم روش پی آر پی و هم روش مزوتراپی، هر دو روش هایی هستند که نتیجه‌ی آن را به زودی می‌توان ملاحظه نمود. اما در روش مزوتراپی لازم است تا چندین جلسه‌ی متوالی این تزریق‌ها را تکرار نمایید و این در حالی است که در روش پی آر پی شما می‌توانید بعد از یک بار تزریق نتیجه را مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: